مديران محترم شركتهاي خدمات بيمه اي

موضوع : روال ثبت نام درمان تکمیلی انجمن صنفی شرکتها

با سلام و عرض ادب

     احتراماً ، پيرو تمدید قرارداد درمان تكميلي و عمر و حوادث مديران و پرسنل محترم شرکتهای خدمات بیمه ای از 1/9/95 با تعهدات و حق بيمه پيوست ، خواهشمند است درصورت تمايل پوشش، تا پايان وقت اداري 20/9/95 فایل اکسس اطلاعات و مدارك افراد متقاضي طبق شرايط ذيل را همراه با نامه ارسال نمائيد .

* بيمه شدگان قرارداد شامل اعضای هيئت مديره و بازرسين و سهامداران و پرسنل و خانواده آنها مي باشند .

* با توجه به گذشت سه سال از ارائه مدارک شناسایی بیمه شدگان اسکن مدارک شناسایی کلیه بیمه شدگان به پیوست نامه درخواستی الزامی می باشد .( صفحه اول دفترچه ، شناسنامه ، کارت ملی )

الف – مديرعامل و اعضاي هیئت مديره و بازرسين : كپي روزنامه رسمي و مدارك شناسايي ( صفحه اول دفترچه ، شناسنامه ، کارت ملی )

ب- سهامداران :روزنامه رسمی یا لیست سهامداران با ذکر درصد سهام با مهر و امضای مدیر عامل شرکت و  مدارك شناسايي ( صفحه اول دفترچه ، شناسنامه ، کارت ملی )

پ –  پرسنل : ليست تأمين اجتماعي و مدارك شناسایی ( صفحه اول دفترچه ، شناسنامه ، کارت ملی )

ت- پرسنل فاقد بیمه گر اول از طریق شرکت مذکور : سابقه یکسال بیمه تکمیلی از طریق شرکت مذکور + مستندات ارتباط مالی و پرداخت حقوق با تایید این اداره کل

* مدارک شناسایی شامل کپی دفترچه بیمه گر اول ، کپی شناسنامه وکپی کارت ملی میباشد.

* اسامی کلیه بیمه شدگان در برنامه درمان 9.2 ثبت و خروجی فایل اکسس (تهیه پشتیبان برنامه 2/9) به همراه  پرینت از طریق اتوماسیون به این مجتمع ارسال گردد .

ثبت شماره حساب و شماره شبای هر بیمه شده به همراه نام بانک در برنامه درمان 9.2 الزامی می باشد . (فقط مربوط به هر بیمه شده ) از ثبت شماره حساب تکراری خودداری گردد.

* مهلت دریافت لیست و مدارک بعد از 20/09/95 به هیچ وجه تمدید نمیگردد. لذا افراد اعلامی بعد از تاریخ مذکور و یا با مدارک ناقص تا سال بعد بیمه ای پوشش ندارند.

* افراد از قلم افتاده تا سال بعد بیمه ای اضافه نخواهند شد .

* کلیه موارد افزایش و کاهش در طول سال میبایست همراه با مستندات تامین اجتماعی و با هماهنگی انجمن صنفی از طریق اتوماسیون ارسال گردد.

* حق بیمه ماهانه درمان تکمیلی هر نفر با احتساب مالیات 000ر540ريال میباشد.

* برای کلیه بیمه شدگان اصلی ، بیمه عمر و حوادث  پس از اخذ مجوز مدیریت محترم بیمه های اشخاص صادر گردیده و از طریق اتوماسیون اطلاع رسانی میگردد.

* دریافت بیمه عمر و حوادث تکمیلی برای کلیه بیمه شدگان اصلی قرارداد درمان الزامی خواهد بود.

–         نحوه ارسال اطلاعات :

1-     شرکتهای مجتمع 15 آبان تهران ،  فایل اکسس 9.2  که در بخش مشخصات نامه (فایل) ضمیمه میباشد که درصورت هرگونه سوال و اخذ اطلاعات درخواستی دیگر در سایت شرکت خدمات بیمه ای چکاد آسایش www.chakadasayesh.ir   مراجعه نمایند و در صورت ابهام موارد غیر از نکات این  نامه با شماره های 66565189 و 44216046 و 44204815تماس بگیرید

2-    سایر شرکتهای تهران و شهرستانها ، فایل اکسس 9.2 بهمراه نامه در سربرگ شرکت که تعداد افراد اصلی و افراد تحت تکفل و کل افراد طبق فایل پیوست به نشانی ایملtadavom.insu@gmail.com   ارسال گردد .درضمن شماره تماس جهت هرگونه سوال و اخذ اطلاعات 66488814 سرکار خانم ماکوئی .

    با احترام و تشکر

                                                                                            انجمن صنفی سراسری شرکتهای خدمات بیمه ای بیمه ایران

توسط maleki