(اطلاعیه مهم )

♻️ اعلام‌ نتایج‌ نهایی جلسه کمیته بحران.

? با عرض سلام خدمت کلیه همکاران محترم شبکه فروش؛نتایج نهایی از جلسه کمیته بحران کرونا به شرح ذیل میباشد:

❇️ بیمه های شخص ثالث:

 نمایندگان میتوانند نسبت به صدور آنلاین اقدام نموده و بیمه گزاران بدهکار مجاز به پرداخت حق بیمه تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ میباشند،جهت آندسته از بیمه گزارانی که تا تاریخ مهلت مزبور اقدام به پرداخت حق بیمه خود ننمودند؛ طبق روال جاری در بیمه های بدنه،نماینده واحد صدور ابتدا اقدام به ارسال نامه کتبی به آدرس بیمه گزار نموده و در صورت عدم وصول حق بیمه مراتب به همراه مستندات طی نامه ای به شعبه متبوع اتوماسیون شده و شعبات میبایست نسبت به ارجاع موارد به ستاد جهت تصمیم گیری اقدام نمایند.

?#نکته:

نمایندگان محترم توجه داشته باشند ؛باتوجه به مهلت وصول حق بیمه تا تاریخ ذکر شده بهتر است بیمه نامه های تمدیدی خود را بدین گونه تمدید نمایند و بیمه نامه های جدید را وارد این چرخه صدور ننمایند و سایر بیمه گزاران که طبق روال جاری اقدام به تمدید با پرداخت به موقع حق بیمه خود می نمایند،نمایندگان موظف به پرداخت آنی برابر مقررات جاری می باشند.

❇️ پرداخت اقساط و حق بیمه در سایر رشته ها :

این موارد منوط به تشکیل جلسه دوم کمیته و اتخاد تصمیم نهایی گردید‌ه است.

❇️ پروانه های فعالیت منقضی شده یا نزدیک به انقضا:

مهلت پروانه نمایندگانی که در حال انقضا میباشد تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ بصورت خودکار تمدید شده و صدور آنها مسدود نخواهد شد.

❇️ صدور بیمه نامه ثالث بر خط(آنلاین):

در این خصوص مقرر گردید صدور بیمه نانه آنلاین با کد اختصاصی نمایندگان در جلسه دوم کمیته بحران با حضور اعضا هیات مدیره کانون سراسری تغییرات نهایی تصمیم گیری شده و بصورت کاملا نماینده محور از سامانه “ایران من” عملیاتی گردد.

✅ در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران؛آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها جهت شبکه فروش از طریق کانال رسمی کانون سراسری به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

“انجمن صنفی شرکتهای خدمات بیمه ای بیمه ایران “

توسط maleki