✳️در این جلسه که با حضور مدیریت محترم عامل( جناب آقای مهندس بختیاری) و تعدادی از اعضاء محترم هیئت مدیره و مدیران محترم ستادی و کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین کانون حضور داشتند ؛
در ابتدا جناب آقای بختیاری ؛ ضمن خوش آمد گویی به اعضاء هیئت مدیره کانون ؛ تقدیر و تشکر ویژه ایی از جناب آقای سعیدی ( ریاست کانون ) بعنوان پیشکسوت بعمل آوردند ؛ وضمن اهمیت و ارزش ویژه به جایگاه پیشکسوتان؛ بر لزوم احترام به همکاران پیشکسوت تاکید فرمودند.
همچنین ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مناسبت روز زن، تبریک ویژه ایی به خانم خوئینی ها (عضو هیئت مدیره کانون ) به نیابت از جامعه محترم نسوان شبکه فروش و کلیه همکاران نماینده و خانواده معززشان، آرزوی سلامتی نمودند.

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس بختیاری به موارد ذیل اشاره فرمودند :
✅لزوم حفظ مسائل داخلی شرکت در بدنه شرکت و بررسی و حل مشکلات در ساختار درونی آن و عدم فرافکنی و ایجاد هزینه های معنوی در این مقطع حساس کنونی بازار.
✅اخلاق مداری مهمترین نیازاساسی و فعلی شرکت معظم سهامی بیمه ایران میباشد.
✅عدم برگشت به عقب و کنکاش با نیت تخریب، بلکه نگاه به گذشته باید با نیت دلسوزانه و نه تخریب در جهت اصلاح و بهبود عملکرد راه آینده باشد.
✅عدم بینش بنگاهی صرف به شرکت، و آمیخته شدن نگاه اخلاق مدارانه، با نگاه بنگاه اقتصادیست که می تواند موفق جلوه نماید.
✅پستها و مناصب در واقع به نوعی حکم نقش افراد در جایگاه اجتماعی آنان را بیان میدارند، که به آنها واگذار میگردد، شرافتمند کسانی هستند که نقش خود را به درستی با شرافت ایفا مینمایند.
✅ سه ارزش مورد لزوم و مورد تایید
که باید سرلوحه اقدامات قرار بگیرد :
۱- پاکدستی ۲-اخلاق ۳-کارایی
✅لزوم اصلاح و اعمال تغییرات لازم در فرایند جذب نمایندگان و کیفیت محوری،
و لزوم حراست و حفاظت از بدنه نمایندگان توسط انجمنهای صنفی استانی و در راًس آنان (( کانون سراسری نمایندگان کل کشور ))
✅حرکت به سمت و سوئی که بصورت اتوماتیک وار ، افرادی که شغل اصلی آنان نمایندگی بیمه نمی باشد، بدون اینکه بصورت قهری حذف گردند، بلکه بصورت سیستماتیک و با بینش عقلانی خود نسبت به تعیین و تکلیف شغلی خود اقدام نمایند.
✅کلیه دیدگاهها به شرکت؛باید به صورت و بر اساس عملکرد یک بنگاه اقتصادی ، مبتنی بر رعایت اخلاق حرفه ایی و اخلاق اجتماعی باشد.
✅نو اندیشی و دگر اندیشی و نیاز به تفکر متفاوت وبه روز رسانی دیدگاههای
خدمات رسانی و سرویس دهی ؛ شرکت معظم سهامی بیمه ایران به هموطنان گرامی باشد.
✅خلق و تولید شعارهای تبلیغاتی جدید که واجب است ؛ مبتنی بر نیازهای روز جامعه باشد.
✅لزوم حرکت رو به جلو و همگام سازی فرآیندهای انجام کلیه امور در شرکت همزمان با پیشرفت عملی و تکنولوژی و موقعیت شناسی در برهه حساس کنونی بازار بیمه ایی کشور و استفاده از نهایت ظرفیت و پتانسیل موجود در فضای رقابتی بازار در حیطه کسب و کار الکترونیک.
✅لزوم بررسی دقیق و موشکافانه تمامی مسائل مطروحه؛؛ قبل از هرگونه اقدام عملی و اجرایی و طراحی نقشه راه بر اساس پارامتر ها و مولفه های کسب شده که در بررسی های اولیه صورت می پذیرد .
✅پرهیز از منفی نگاه کردن به امور و لزوم چالاکی و تنوع در برنامه ریزی و پویایی در کلیه امور و البته در چارچوب
آداب قانونی و اداری و نگاه منطقی به قوانین و کمک به تسهیل در فرایند اجرایی امور مربوطه.

❇️ جناب آقای بختیاری ؛ در انتهای سخنانشان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه نمایندگان؛ دستور استمرار جلسات با اعضاء محترم هیئت مدیره کانون سراسری نمایندگان کل کشور و مدیران محترم ستادی بصورت فصلی را صادر فرمودند.
?در انتهای این جلسه معارفه؛
خیر مقدم اعضاء هیئت مدیره کانون به
سرکار خانم( دکتر اشرفی) عضو محترم جدید هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، و ابراز خشنودی ایشان به اینکه به جمع بزرگ خانواده بیمه ایران، پیوسته اند و تاکید ایشان بر قدمت و جایگاه ویژه بیمه ایران بالاخص از منظر سرمایه گذاری و ایجاد امنیت روانی در جامعه پرداختند.

توسط maleki