معاون فنی بیمه ایران از ارتقای عملکرد این شرکت در سال ۹۸ خبر داد و گفت:  بیمه ایران با تولید بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال حق بیمه معادل ۳۱ درصد رشد در تولید حق بیمه صادره خود داشته است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا کاهش ۸ درصدی نسبت خسارت این شرکت را موفقیتی چشمگیر دانست و آن را حاصل هوشمندی مجموعه فنی شرکت در برقراری اصول مدیریت ریسک، جدیت در غربالگری ریسک‌های نامطلوب و استاندارد نمودن شاخص‌ها و مولفه های نرخ گذاری ارزیابی و خاطرنشان کرد: #بیمه‌های_زندگی با بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان حائز دومین رتبه در بین رشته های بیمه ای شرکت بوده و رسیدن به سهم پرتفوی ۱۰ درصدی این رشته طبق برنامه ترسیمی از دیگر موفقیت های ارزشمند بیمه ایران است.

? معاون فنی بیمه ایران حفظ سهم ۳۴ درصدی این شرکت را در بازار بیمه کشور علیرغم ریزش برنامه ریزی شده بخشی از پرتفوی زیانده خود و عدم شرکت در مباحث دامپینگ و بی توجهی به مناقصات یکطرفه زیان‌رسان، موفقیت سوم این شرکت در اهداف و رویکردهای حوزه فنی اعلام نمود.

? زاهدنیا تولید حق بیمه نمایندگی های خارج از کشور این شرکت را ۲۲۴۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: این بخش از عملیات در صورت های مالی تلفیقی این شرکت درج و منعکس می شود.

? معاون فنی بیمه ایران سال ۹۹ را سال #جهش_تولید حق بیمه از سوی بیمه ایران دانست و گفت: در جهت تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹، اجرای ۴ فاز عملیاتی که چارچوب و محورهای آن از سوی از سوی مدیرعامل شرکت ابلاغ گردیده در دستور کار اقدامات مدیران فنی بیمه ایران قرار گرفته است.

? معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه طرح سراسری #سپاسازحافظان_سلامت در جهت قدردانی و حمایت از کادر درمان کشور از دیگر طرح های خلاقانه و اثربخش این شرکت است، گفت: استقبال پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و مدیران مراکز درمانی از مزایا و تسهیلات ایجاد شده برای دریافت انواع پوشش‌های بیمه ای، حاکی از ایفای‌ درست و بموقع وظایف حرفه ای و مسئولیت اجتماعی از سوی این شرکت است.

? زاهدنیا همچنین از رونمایی چند طرح جدید بیمه ای و اجرای یک طرح ملی بمنظور حمایت از کادر پزشکی و درمان کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: سال ۹۹ را در گذر از چالش های موجود ویروس #کرونا، سال تحول مثبت و حضور موثر و پایدار این شرکت در عرصه حمایت و تامین دولت و مردم است و مجموعه سازمانی این شرکت با رعایت اصول پیشگیرانه و پروتکل های بهداشتی، اهداف و برنامه های موردنظر خود را با همت و اراده ای نیرومند به پیش خواهند برد.

توسط maleki